دختری که معتاد به خوردن پودر لباسشویی است
 
دوستت دارم
دو شنبه 2 اسفند 1389برچسب:, :: 13:29 ::  نويسنده : نگار       

 

به گزارش آخرین نیوز به نقل از انتخاب دکترها به او هشدار دادند که این اعتیاد می تواند او را بکشد. اما این دختر ۱۹ ساله ادعا می کند که او به شدت به خوردن صابون و پودر لباسشویی اعتیاد دارد.
وی می گوید: من اولین باری که دستم را به درون پودر لباسشویی کردم، مقداری از ان را بر روی زبانم گذاشتم و خیلی مزه ی شیرین و در عین حال نمکی داشت. من از همان موقع به پودر لباسشویی معتاد شدم.
این دختر ۱۹ ساله که دانشجوی پرستاری می باشد می گوید: من می دانستم که خوردن صابون خطرناک است اما این هشدار را مثل هشداری که بر روی بسته ی پودر لباسشویی می زنند نادیده گرفتم و از دقیقه ای که از خواب بیدار می شوم شروع به خوردن انها می کنم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستت دارم و آدرس negar2.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 232
بازدید کل : 22513
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 122
تعداد آنلاین : 1